Γενικοί Όροι Πώλησης

Γενικοί Όροι Πώλησης μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος

Εύρος εφαρμογής

Οι παρόντες Γενικοί Όροι Πώλησης εφαρμόζονται στις πωλήσεις μέσω του ηλεκτρονικού  καταστήματος  www.makeyourstyle.gr,  το οποίο αποτελεί ιδιοκτησία της εταιρείας «MAKE YOUR STYLE BY JD’S IKE», (εφ’εξής θα αναφέρεται ως  “e-shop”).

Στοιχεία πωλητή – πελάτη

Ο πωλητής είναι η Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία με την επωνυμία «MAKE YOUR STYLE BY JD’S IKE» η οποία εδρεύει στη Χαλκίδα Ευβοίας, νομίμως εκπροσωπούμενης με ΑΦΜ 802555814 και αριθμό ΓΕΜΗ: 178539622000, εφεξής θα αναφέρεται ως «η Εταιρεία» ή/και «ο Πωλητής» ή/και “e-shop”

Ο εκάστοτε καταναλωτής ή/και επισκέπτης του e-shop ο οποίος θα επιβεβαιώνει μία παραγγελία αγοράς θα αναφέρεται εφ εξής ως «πελάτης» ή/και «καταναλωτής»

Κατάρτιση της πώλησης

Η ολοκλήρωση, εκ μέρους του Πελάτη της εκάστοτε Παραγγελίας για την αγορά των προϊόντων που βρίσκονται στο καλάθι του στο e-shop και η οποία γίνεται πατώντας το πλήκρο «Ολοκλήρωση Παραγγελίας» αποτελεί πρόταση αγοράς προς την εταιρεία των ως άνω προϊόντων. Η αποδοχή της πρότασης, εκ μέρους της εταιρείας, θα συντελείται μόνο κατόπιν της επιβεβαίωσης της παραγγελίας, που θα αποστέλλεται από την Εταιρεία με ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που θα έχει δηλώσει ο καταναλωτής ή/και μέσω SMS ή/και μέσω της εφαρμογής Viber κατ επιλογή της Εταιρείας.

Για την ολοκλήρωση, εκ μέρους του Πελάτη της εκάστοτε Παραγγελίας για την αγορά των προϊόντων που βρίσκονται στο καλάθι του στο e-shop, απαιτείται, ο Πελάτης να έχει συμφωνήσει και να έχει αποδεχτεί την εφαρμογή των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Αγορών, πατώντας το σχετικό κουμπί.

Διαθεσιμότητα αγαθών

Εάν τα προϊόντα που παραγγέλλονται δεν είναι διαθέσιμα ή δεν είναι διαθέσιμα στην αναγραφόμενη τιμή λόγω λανθασμένης αναγραφής τιμής κατά τον χρόνο της παραγγελίας και της επεξεργασίας της, η Εταιρεία  επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και, κατά συνέπεια να μην καταρτίζεται η πώληση. Ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά με ηλεκτρονικό μήνυμα ή/και μέσω SMS ή/και μέσω της εφαρμογής Viber κατ’ επιλογή της Εταιρείας και οι  τυχόν καταβολές θα επιστρέφονται στον πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτης, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.

Παράδοση προϊόντος – Έξοδα παράδοσης 

Οι χρόνοι παράδοσης των προϊόντων και τα έξοδα παράδοσης αναγράφονται και ενημερώνεται ο πελάτης, κατά το στάδιο της ολοκλήρωσης της παραγγελίας και πριν ολοκληρωθεί αυτή, και εξαρτώνται από τον τρόπο πληρωμής (πιστωτική / χρεωστική κάρτα, αντικαταβολή, κατάθεση σε τράπεζα) και τον τόπο παράδοσης που επιλέγει ο Πελάτης.

Η επεξεργασία των παραγγελιών πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 08:00 π.μ. έως τις 17:00. Η επεξεργασία των παραγγελιών, που υποβάλλονται Κυριακές και αργίες πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη μέρα.

Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη προς μεταφορά και παράδοση στον πελάτη και ο πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ή/και μέσω SMS ή/και μέσω της εφαρμογής Viber, κατ’ επιλογή της Εταιρείας, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του πελάτη του τόπου παράδοσης και, συνεπεία αυτού, λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει τη εταιρεία, αλλά τον πελάτη. 

Αν ο πελάτης δεν δύναται να παραλάβει ο ίδιος την παραγγελία του, αλλά επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο, τότε οφείλει να αποστέλλει ηλεκτρονικό μήνυμα προς τη εταιρεία (e-mail: info@makeyourstyle.gr) αναφέροντας τα στοιχεία του προσώπου που θα παραλάβει και να εφοδιάσει το τρίτο πρόσωπο –το οποίο ομοίως θα φέρει επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας- με ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας 

Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται παράδοση ή παραλαβή σε ή από ανήλικο, ούτε κατόπιν εξουσιοδότησης. Η εταιρεία  ρητώς επιφυλάσσεται παντός δικαιώματός της, συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος να θεωρήσει την πώληση άκυρη ή να υπαναχωρήσει από αυτή.

Επισημαίνεται, ότι, καθώς μετά από την παράδοση των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον πελάτη, οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.

 Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση, η εταιρεία  επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης πλέον των εξόδων αποστολής που έχει καταβάλει, το οποίο θα εξοφλείται από τη Εταιρεία  με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος.

Στη περιπτώσεις κατά την οποία παραδοθούν άλλα προϊόντα από αυτά που έχει παραγγειλει ο πελάτης κατά είδος ή/και ποσότητα, ο πελάτης θα πρέπει να επιστρέψει τα προϊόντα προς έλεγχο και για τη διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία θα αποστείλει τα σωστά προϊόντα της παραγγελίας και τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την Εταιρεία τηρουμένων των αρχικών διαδικασιών μεταφοράς και παράδοσης. 

Γενικοί Όροι

Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι ενδεικτικές​ και δεν μπορούν σε καμία
περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για την εταιρεία.

Σε περίπτωση που ο Πελάτης έχει οιαδήποτε αλλεργία ή/και δερματολογική ασθένεια σε υλικά προϊόντων (πχ υφάσματα, υλικά κοσμημάτων, κλπ)  οφείλει να ενημερώσει την εταιρία προς τούτου. Σε περίπτωση που δεν προβεί σε αντίστοιχη ενημέρωση, η Εταιρεία απαλάσσεται από οιαδήποτε ευθύνη (αδικοπρακτική, ενδοσυμβατική, θετική, αποθετική ζημία, διαφυγόντα κέρδη, ηική βλάβη, κλπ).

Πληρωμή

Όλες οι τιμές που αναφέρονται στο e-shop είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν τον κατά νόμο Φ.Π.Α.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που επιδεικνύεται, ήτοι με αντικαταβολή, με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, με ηλεκτρονική κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, κλπ.

Η τραπεζική κατάθεση μπορεί να γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρίας είναι ο με ΙΒΑΝ: GR8401402000200002002049967 της Alpha Bank με Όνομα Δικαιούχου: MAKE YOUR STYLE BY JD’S IKE. Τα τυχόν έξοδα συναλλαγής θα βαρύνουν αποκλειστικά τον Πελάτη.

Η δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή μπορεί να επιφέρει επιπρόσθετη χρέωση που βαρύνει αποκλειστικά τον Πελάτη, ενώ μπορεί να μην υποστηρίζεται από κάποιους τρόπους αποστολής, όπερ και θα αναγράφεται με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας. Η Εταιρεία επιφυλάσσεται ρητά για την ανάκληση της πληρωμής αντικαταβολής οποτεδήποτε και αν θελήσει.

Στις περιπτώσεις τηλεφωνικών παραγγελιών ή παραγγελιών μέσω συνομιλίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, TikTok, κλπ), κατά τις οποίες ο πελάτης έχει επικοινωνήσει ο ίδιος προκειμένου να θέσει την παραγγελία του μόνο η αντικαταβολή ή η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας, είναι δυνατοί ως τρόποι πληρωμής.

Συναλλαγές πάνω από 300,00€ δεν επιτρέπεται να διενεργούνται με μετρητά, συνεπώς δεν είναι δυνατή, σε αυτή την περίπτωση, η επιλογή της αντικαταβολής. 

Τα δεδομένα που ο πελάτης καταχωρίζει κατά τη διενέργεια μιας ηλεκτρονικής πληρωμής, δεν ελέγχονται ούτε τυγχάνουν επεξεργασίας ούτε αποθηκεύονται από την Εταιρεία αλλά από τον εκάστοτε πάροχο ή/και διακομιστή πληρωμής. 

Εφόσον επιλεγεί πληρωμή με τραπεζική κατάθεση, ο πελάτης θα πρέπει να αποστείλει, μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail: info@makeyourstyle.gr) την απόδειξη της κατάθεσης και η παραγγελία ολοκληρώνεται με την εμφάνιση του ποσού της πληρωμής, στον αντίστοιχο τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρείας. Ο χρόνος εμφάνισης ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες). Αν δεν πραγματοποιηθεί η αποστολή της απόδειξης κατάθεσης και η εμφάνιση του ποσού της κατάθεσης εντός 4 εργάσιμων ημερών, από την ημέρα της παραγγελίας, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα. Τυχόν χρεώσεις κατά την πραγματοποίηση τραπεζικών καταθέσεων ή/και εμβασμάτων, δεν αφορούν την Εταιρεία αλλά τις τράπεζες και ως εκ τούτου το ποσόν το οποίο θα εμφανιστεί στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας θα πρέπει να είναι το ποσόν της παραγγελίας .

Σε περίπτωση, που απαιτείται επιστροφή χρημάτων, αυτή θα διενεργείται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος. 

Πώληση αποκλειστικά και μόνο σε τελικούς χρήστες-καταναλωτές

Τα προϊόντα που διατίθενται από το e-shop  προορίζονται και πωλούνται αποκλειστικά σε καταναλωτές ως τελικούς χρήστες και διατίθενται ανά καταναλωτή σε μέση ανά νοικοκυριό ποσότητα. Η πώληση προϊόντων για εμπορικούς σκοπούς δεν επιτρέπεται μέσω του eshop. Η εταιρεία  επιφυλάσσεται του δικαιώματος άρνησης αποδοχής της παραγγελίας και της πρότασης αγοράς εφόσον δημιουργούνται υπόνοιες ότι γίνονται με σκοπό την εμπορική εκμετάλλευση των προϊόντων. 

Διατήρηση κυριότητας

Η κυριότητα των προϊόντων μεταβιβάζεται στον πελάτη μόνο μετά την πλήρη εξόφληση του τιμήματος αυτών. 

Ο κίνδυνος και η ευθύνη του προϊόντος μετά την παραλαβή του από τον πελάτη, ανήκει αποκλειστικά και μόνο σε αυτόν, με την επιφύλαξη των αναφερόμενων στους παρόντες Όρους. 

Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος

Ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες εκκινούν από τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος (στον πελάτη ή στον μεταφορέα που ο τελευταίος υποδεικνύει), επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής (ως είχαν υπολογισθεί κατά το στάδιο της παραγγελίας) και της τυχόν μείωσης της αξίας των αγαθών. Σε περίπτωση που επιθυμεί την αλλαγή/αντικατάσταση των προϊόντων, η αποστολή της νέας παραγγελίας, θα επιφέρει επιπλέον χρέωση, που θα βαρύνει αποκλειστικά τον Πελάτη.

Ο πελάτης θα πρέπει εντός της ως άνω προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών να στείλει  έγγραφη δήλωση υπαναχώρησης ακόμα και άνευ αιτιολογίας. Επίσης, η επιστροφή – αποστολή των προϊόντων εντός της ως άνω προθεσμίας στην αρχική τους κατάσταση θεωρείται ως εμπρόθεσμη υπαναχώρηση. 

Η δήλωση αποστέλλεται εγγράφως στα ακόλουθα στοιχεία με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@makeyourstyle.gr

Μετά την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο πελάτης θα λαμβάνει επιβεβαίωση της υπαναχώρησης με ηλεκτρονικό μήνυμα (email).

Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης ήτοι της αποστολής της ως άνω δήλωσης με έξοδα και ευθύνη του πελάτη στη διεύθυνση: «MAKE YOUR STYLE BY JD’S IKE», Νέα Λάμψακος Ευβοίας, Δαρδανελίων 9, 34100. 

Η επιστροφή των προϊόντων και η υπαναχώρηση γίνεται δεκτή μόνο και εφόσον τα προϊόντα προς επιστροφή, κατά τη παραλαβή τους από την Εταιρεία είναι στην ίδια φυσική και αρχική κατάσταση με αυτά που είχαν αρχικώς αποσταλεί στον Πελάτη.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης, πέρα των ως άνω, δεν εφαρμόζεται και κατ’ επέκταση δε γίνεται δεκτή η επιστροφή προϊόντων στις κάτωθι περιπτώσεις:

  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί ή αποσφραγισθεί ή αλλοιωθεί ή έχει κοπεί το καρτελάκι τους
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής 

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης εκ μέρους του πελάτη και παραλαβής των προϊόντων από την Εταιρεία σύμφωνα με τα ως άνω, η εταιρεία έχει την υποχρέωση επιστροφής των χρημάτων που είχε καταβάλει ο πελάτης κατά την εκτέλεση της παραγγελίας συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αρχικής αποστολής παράδοσης στον πελάτη, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων, σύμφωνα με τα ως άνω, από την εταιρεία. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η καταβολή τους εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη. 

Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, ότι η εταιρεία δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη, καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη. Η Εταιρεία σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, απομείωση αξίας του προϊόντος κ.λπ.). 

Εξαργύρωση Κουπονιών 

Δικαιούχοι κουπονιών προκειμένου να προχωρήσουν στην εξαργύρωση τους, θα πρέπει, πριν την εξαργύρωση, να ενημερώνονται ως προς τους όρους εξαργύρωσης αυτών που αναγράφονται κάθε φορά και σε σχέση με κάθε ένα κουπόνι. 

Λειτουργία κουπονιών κατά τη διάρκεια προωθητικών ενεργειών

Τα κουπόνια των προωθητικών ενεργειών της εταιρείας δεν μπορούν να συνδυαστούν με αλλα  κουπόνια. Το όφελος που το καθένα ενσωματώνει εμφανίζεται απευθείας στο καλάθι αγορών. Κάθε κουπόνι είναι εξατομικευμένο και συνδέεται μόνο με συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια και ισχύει για όσο χρόνο διαρκεί η αντίστοιχη προωθητική ενέργεια.

Δικαιώματα καταναλωτών – Ευθύνη – Ανωτέρα Βία

Τα δικαιώματα των καταναλωτών που απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα και του Ν2251/1994, καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, ισχύουν ως έχουν.

Οι πληροφορίες οι οποίες περιέχονται κατά την περιγραφή των προϊόντων του eshop  αποσκοπούν στην παρουσίαση τους και μόνο. Η εταιρεία δεν παρέχει καμία δήλωση ή εγγύηση, ρητά ή σιωπηρά, ως προς την πληρότητα ή την ορθότητα των πληροφοριών που περιέχονται ως προς τα προϊόντα. Κατ επέκταση παρά το γεγονός ότι οι πληροφορίες που περιέχονται ήταν ακριβείς κατά την ημερομηνία δημοσίευσης τους, ενδέχεται να μην συνεχίζουν να είναι επίκαιρες. Συνεπώς, ο πελάτης έχει την υποχρέωση και οφείλει, να ελέγχει οιαδήποτε πληροφορία αναφορικά με τα προϊόντα πριν τα χρησιμοποιήσει καθ’ οιονδήποτε τρόπο. Τυχόν συμβουλές που παρέχονται στο eshop δεν απαλλάσσουν τον πελάτη από την υποχρέωση διεξαγωγής δικού του ελέγχου σχετικά με τις συμβουλές – ειδικότερα αναφορικά με παραμέτρους ασφαλείας (safety datasheets) και τεχνικές προδιαγραφές – και τα προϊόντα μας, με σκοπό την εξακρίβωση της καταλληλότητας τους για τις επιδιωκόμενες χρήσεις και σκοπούς. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή συμβουλή αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με την εταιρία στο τηλ 6943091902.

Αξιώσεις για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση πάσης φύσεως και για οιοδήποτε λόγο νομικό ή/και πραγματικό αποκλείονται. Ιδία δε, αποκλείονται αξιώσεις για βλάβες της υγείας, της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας.

Αποκλείεται κάθε αξίωση αποζημίωσης ή χρηματικής ικανοποίησης πάσης φύσεως και για οιοδήποτε λόγο νομικό ή/και πραγματικό σε περίπτωση συνδρομής λόγου ανωτέρας βίας.

Αξιώσεις για ελαττώματα

Ο πελάτης δικαιούται επίσης, εντός των νομίμων χρονικών πλαισίων των 14 ημερολογιακών ημερών και, ανεξάρτητα από το ως άνω αναφερόμενο δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, να ασκήσει τα εκ του νόμου δικαιώματά του λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος υποβάλλοντας απευθείας αίτημα στην εταιρεία.

Το ως άνω δικαίωμα δεν μπορεί να ασκηθεί στις περιπτώσεις των προϊόντων που εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης. Παρόλα αυτά ακόμα και σε αυτά τα προϊόντα (που εξαιρούνται του δικαιώματος υπαναχώρησης) ο πελάτης εφόσον παρατηρήσει κάποιο ελάττωμα ή/και αλλοίωση ή/και παρενέργεια, υποχρεούται να το αναφέρει άμεσα στην εταιρεία και εντος του ως άνω χρονικού διαστήματος των 14 ημερών από την παράδοση του. 

Σε περίπτωση ελαττώματος ή/και αλλοίωσης (ελάττωμα)  ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας  στο τηλ. 6943091902 ή να αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα στo e-mail: info@makeyourstyle.gr  με όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, η εταιρεία επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους ειδικούς τεχνικούς.

Εφόσον ένα προϊόν επιστραφεί ως ελαττωματικό, ο πελάτης θα μπορεί μέσω e-mail ή/και μέσω μηνύματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να ενημερώνεται σχετικά με την πορεία της εξέτασής του ως προς την ελαττωματικότητα.

Σε περίπτωση που το προϊόν ανήκει σε κατηγορία προϊόντων τα οποία χρήζουν επισκευής και ο πελάτης το παραδώσει για επισκευή και δεν προβεί σε παραλαβή του προϊόντος εντός 3 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης του, αποδέχεται και δηλώνει ανέκκλητα και ανεπιφύλακτα, ότι εγκαταλείπει τη νομή του προϊόντος επί σκοπώ παραιτήσεως από την κυριότητα και παραιτείται από κάθε δικαίωμα / αξίωσης απόδοσης, διεκδίκησης, αποζημίωσης κ.λ.π.

Στα εκτός εγγύησης προϊόντα και εάν ακόμα δεν υπάρξει επισκευή του προϊόντος, ενδέχεται να υπάρξει ελάχιστη χρέωση ελέγχου.

Τελικές διατάξεις

Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο. 

Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της εταιρείας  και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας.

Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς μπορείτε να απευθυνθείτε στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414.), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.

Επίσης, μπορείτε να απευθύνεστε στον Ευρωπαϊκό Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, στην σχετική πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου της παρούσας συμφωνίας, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.

Καλάθι αγορών