Όροι Επιστροφών/Αλλαγών
Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος
Ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες εκκινούν από τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος (στον πελάτη ή στον μεταφορέα που ο τελευταίος υποδεικνύει), επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής (ως είχαν υπολογισθεί κατά το στάδιο της παραγγελίας) και της τυχόν μείωσης της αξίας των αγαθών. Σε περίπτωση που επιθυμεί την αλλαγή/αντικατάσταση των προϊόντων, η αποστολή της νέας παραγγελίας, θα επιφέρει επιπλέον χρέωση, που θα βαρύνει αποκλειστικά τον Πελάτη.
Ο πελάτης θα πρέπει εντός της ως άνω προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών να στείλει έγγραφη δήλωση υπαναχώρησης ακόμα και άνευ αιτιολογίας. Επίσης, η επιστροφή – αποστολή των προϊόντων εντός της ως άνω προθεσμίας στην αρχική τους κατάσταση θεωρείται ως εμπρόθεσμη υπαναχώρηση.
Η δήλωση αποστέλλεται εγγράφως στα ακόλουθα στοιχεία με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@makeyourstyle.gr.
Μετά την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο πελάτης θα λαμβάνει επιβεβαίωση της υπαναχώρησης με ηλεκτρονικό μήνυμα (email).
Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης ήτοι της αποστολής της ως άνω δήλωσης με έξοδα και ευθύνη του πελάτη στη διεύθυνση: «MAKE YOUR STYLE BY JD’S IKE», Νέα Λάμψακος Ευβοίας, Δαρδανελίων 9, 34100.
Η επιστροφή των προϊόντων και η υπαναχώρηση γίνεται δεκτή μόνο και εφόσον τα προϊόντα προς επιστροφή, κατά τη παραλαβή τους από την Εταιρεία είναι στην ίδια φυσική και αρχική κατάσταση με αυτά που είχαν αρχικώς αποσταλεί στον Πελάτη.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης, πέρα των ως άνω, δεν εφαρμόζεται και κατ’ επέκταση δε γίνεται δεκτή η επιστροφή προϊόντων στις κάτωθι περιπτώσεις:
- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί ή αποσφραγισθεί ή αλλοιωθεί ή έχει κοπεί το καρτελάκι τους
- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης εκ μέρους του πελάτη και παραλαβής των προϊόντων από την Εταιρεία σύμφωνα με τα ως άνω, η εταιρεία έχει την υποχρέωση επιστροφής των χρημάτων που είχε καταβάλει ο πελάτης κατά την εκτέλεση της παραγγελίας συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αρχικής αποστολής παράδοσης στον πελάτη, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων, σύμφωνα με τα ως άνω, από την εταιρεία. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η καταβολή τους εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη.
Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, ότι η εταιρεία δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη, καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη. Η Εταιρεία σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, απομείωση αξίας του προϊόντος κ.λπ.).
Δικαιώματα καταναλωτών – Ευθύνη – Ανωτέρα Βία
Τα δικαιώματα των καταναλωτών που απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα και του Ν2251/1994, καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, ισχύουν ως έχουν.
Οι πληροφορίες οι οποίες περιέχονται κατά την περιγραφή των προϊόντων του eshop αποσκοπούν στην παρουσίαση τους και μόνο. Η εταιρεία δεν παρέχει καμία δήλωση ή εγγύηση, ρητά ή σιωπηρά, ως προς την πληρότητα ή την ορθότητα των πληροφοριών που περιέχονται ως προς τα προϊόντα. Κατ επέκταση παρά το γεγονός ότι οι πληροφορίες που περιέχονται ήταν ακριβείς κατά την ημερομηνία δημοσίευσης τους, ενδέχεται να μην συνεχίζουν να είναι επίκαιρες. Συνεπώς, ο πελάτης έχει την υποχρέωση και οφείλει, να ελέγχει οιαδήποτε πληροφορία αναφορικά με τα προϊόντα πριν τα χρησιμοποιήσει καθ’ οιονδήποτε τρόπο. Τυχόν συμβουλές που παρέχονται στο eshop δεν απαλλάσσουν τον πελάτη από την υποχρέωση διεξαγωγής δικού του ελέγχου σχετικά με τις συμβουλές – ειδικότερα αναφορικά με παραμέτρους ασφαλείας (safety datasheets) και τεχνικές προδιαγραφές – και τα προϊόντα μας, με σκοπό την εξακρίβωση της καταλληλότητας τους για τις επιδιωκόμενες χρήσεις και σκοπούς. Για οποιαδήποτε πληροφορία ή συμβουλή αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με την εταιρία στο τηλ 6943091902.
Αξιώσεις για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση πάσης φύσεως και για οιοδήποτε λόγο νομικό ή/και πραγματικό αποκλείονται. Ιδία δε, αποκλείονται αξιώσεις για βλάβες της υγείας, της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας.
Αποκλείεται κάθε αξίωση αποζημίωσης ή χρηματικής ικανοποίησης πάσης φύσεως και για οιοδήποτε λόγο νομικό ή/και πραγματικό σε περίπτωση συνδρομής λόγου ανωτέρας βίας.
Αξιώσεις για ελαττώματα
Ο πελάτης δικαιούται επίσης, εντός των νομίμων χρονικών πλαισίων των 14 ημερολογιακών ημερών και, ανεξάρτητα από το ως άνω αναφερόμενο δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, να ασκήσει τα εκ του νόμου δικαιώματά του λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος υποβάλλοντας απευθείας αίτημα στην εταιρεία.
Το ως άνω δικαίωμα δεν μπορεί να ασκηθεί στις περιπτώσεις των προϊόντων που εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης. Παρόλα αυτά ακόμα και σε αυτά τα προϊόντα (που εξαιρούνται του δικαιώματος υπαναχώρησης) ο πελάτης εφόσον παρατηρήσει κάποιο ελάττωμα ή/και αλλοίωση ή/και παρενέργεια, υποχρεούται να το αναφέρει άμεσα στην εταιρεία και εντος του ως άνω χρονικού διαστήματος των 14 ημερών από την παράδοση του.
Σε περίπτωση ελαττώματος ή/και αλλοίωσης (ελάττωμα) ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει άμεσα με τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας στο τηλ. 6943091902 ή να αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα στo e-mail: info@makeyourstyle.gr με όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, η εταιρεία επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους ειδικούς τεχνικούς.
Εφόσον ένα προϊόν επιστραφεί ως ελαττωματικό, ο πελάτης θα μπορεί μέσω e-mail ή/και μέσω μηνύματος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να ενημερώνεται σχετικά με την πορεία της εξέτασής του ως προς την ελαττωματικότητα.
Σε περίπτωση που το προϊόν ανήκει σε κατηγορία προϊόντων τα οποία χρήζουν επισκευής και ο πελάτης το παραδώσει για επισκευή και δεν προβεί σε παραλαβή του προϊόντος εντός 3 μηνών από την ημερομηνία παράδοσης του, αποδέχεται και δηλώνει ανέκκλητα και ανεπιφύλακτα, ότι εγκαταλείπει τη νομή του προϊόντος επί σκοπώ παραιτήσεως από την κυριότητα και παραιτείται από κάθε δικαίωμα / αξίωσης απόδοσης, διεκδίκησης, αποζημίωσης κ.λ.π.
Στα εκτός εγγύησης προϊόντα και εάν ακόμα δεν υπάρξει επισκευή του προϊόντος, ενδέχεται να υπάρξει ελάχιστη χρέωση ελέγχου.